آموزشگاه موسیقی فورته

we make your beats forte

آموزش گیتار در کرج

آموزش گیتار در کرج
آموزش گیتار در کرج به عنوان یکی از سازهای محبوب و پرطرفدار در دنیای موسیقی شناخته می شود، در آموزشگاه موسیقی فورته در جهانشهر کرج تدریس گیتار در قالب دوره‌های آموزشی تخصصی از مبتدی تا پیشرفته انجام می شود. در این دوره‌ها ، هنرجویان با انواع سبک‌ها و تکنیک‌های مختلف نوازندگی گیتار آشنا می شوند. 
یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد این آموزشگاه، ارائه مدرک موسیقی به هنرجویان است تا بتوانند گواهی معتبری برای شناخته شدن در جامعه موسیقی و امکان تدریس گیتار ارائه دهند. با گذراندن دوره های آموزشی گیتار، به هنرجویان برگزیده مدرک بین المللی نوازندگی گیتار و مدرک فنی حرفه ای نوازندگی گیتار ارائه می شود. آموزش گیتار در کرج را با ما در آموزشگاه موسیقی فورته تجربه کنید.

تدریس گیتار در کرج

تدریس گیتار در کرج در آموزشگاه موسیقی فورته زیر نظر اساتید مجرب و متخصص شهر کرج در محیطی کاملا حرفه‌ای صورت می‌پذیرد.

آشنایی با ساختار گیتار کلاسیک
گیتار، سازی زهی-زخمه ای، با امکان نواخته شدن به دو روش، با دست و مضراب است. این ساز از ۶ سیم و یک کاسه و دسته تشکیل شده است. گیتارهای کلاسیک از سیم های فولادی نرم برای E، A و D و همچنین از سیم های نایلونی برای G، B و E استفاده می کنند تا صدای گرم تری نسبت به گیتارهای دیگر تولید کند. اصول یادگیری آکوردها و گام ها برای هر گیتار یکسان است با این تفاوت که صدای تولید شده یکسان نخواهد بود.

تدریس گیتار در کرج را با بهترین آموزشگاه موسیقی در کرج تجربه نمایید.

چگونگی نواختن گیتار کلاسیک
انگشت شست دست راست، سیم های E، A و D را می نوازد که سیم های ضخیم تری هستند E ضخیم ترین و بالاترین سیم است. انگشت اشاره G را می نوازد، انگشت وسط B و انگشت حلقه، پایین ترین سیم را می نوازد.
علاوه بر یادگیری نت‌ها در فرتهای مختلف گیتار، چگونگی نواختن آکوردهای گیتار نیز عنصری کلیدی در آموزش گیتار است. آکوردها به مجموعه‌ای از نت‌ها اطلاق می‌شود که به صورت همزمان نواخته می شوند و انواع مختلفی دارند، از آکوردهای ماژور شاداب و مینور غمگین تا آکوردهای هفتم با الگوهای متنوع. این تنوع آکوردها به نوازنده امکان می‌دهد که سبک های مختلف، از جاز و بلوز تا راک و پاپ را اجرا نماید.
نواختن گیتار حسی وصف ناشدنی به نوازنده می دهد. با تمرین پیوسته به مرور به نواختن نت ها و آکوردهای مختلف و تکنیکهای اجرای گیتار مسلط می شوید و لذت بردن از اجرای موسیقی را تجربه خواهیدکرد.

آموزش گیتار در کرج

کلاس گیتار در کرج

کلاس گیتار در کرج توسط مدرسین حرفه‌ای با تحصیلات آکادمیک در این حوزه در آموزشگاه موسیقی فورته برگزار می‌گردد.

انواع گیتار
گیتار الکتریک: با استفاده از پیکاپ‌ها و سیستم الکترونیکی به منظور تولید صداهای الکتریکی طراحی شده است و برای اجرای انواع موسیقی راک، بلوز، جاز و سبک‌های الکترونیکی مناسب است. پیکاپ (Pickup) در گیتار یک دستگاه الکترونیکی است که وظیفه تبدیل ارتعاشات صدا به سیگنال الکتریکی را بر عهده دارد. این سیگنال الکتریکی سپس به یک تقویت‌کننده (آمپلیفایر) منتقل می‌شود تا نوازنده بتواند صدای گیتار خود را از طریق اسپیکرها یا سیستم صوتی خروجی دهد. ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که پیکاپ چیست؟
پیکاپ‌ها عمدتاً به دو نوع تقسیم می‌شوند:
⦁ پیکاپهای نوع مگنت (Magnetic Pickup)
این نوع پیکاپ با استفاده از یک یا چند مگنت میکروفونی نصب شده در گیتار، ارتعاشات سیمهای فلزی سیم‌های گیتار را تشخیص می‌دهد. پیکاپهای مگنت معمولاً برای گیتارهای الکتریک، بیس، و گیتارهای آکوستیک الکتریک استفاده می‌شوند.
⦁ پیکاپهای نوع پیزو (Piezo Pickups)
این نوع پیکاپ که اصطلاحا پیزوالکتریک خوانده می شود، ارتعاشات صدا را از طریق تغییر فشار به وسیله سنسورهای پیزوالکتریک به سیگنال الکتریکی تبدیل می‌کند.
استفاده از پیکاپ‌ها به نوازندگان این امکان را می‌دهد که صدای گیتار خود را به صورت الکتریکی تقویت کرده و از انواع مختلف صداها و افکت‌ها بهره‌مند شوند. این تکنولوژی در موسیقی الکتریکی و برخی از سبک‌های موسیقی آکوستیک الکتریک استفاده می‌شود. در آموزشگاه موسیقی فورته می توانید در سطح های مختلف آموزش گیتار الکتریک در کرج شرکت نمایید.

کلاس گیتار در کرج همچون مابقی کلاس‌های دیگر مثل پیانو، ویولن، سه‌تار و … در این آموزشگاه برگزار می‌گردد.

آموزش گیتار در کرج

آموزشگاه گیتار در کرج

همه علاقمندان به موسیقی دغدغه انتخاب یک آموزشگاه موسیقی معتبر را دارند. ساکنین کرج نیز همچون دیگران به دنبال آموزشگاه گیتار در کرج هستند که علاوه بر اساتید مجرب محیطی مناسب و حرفه‌ای نیز داشته باشد. برای این منظور شما می‌توانید آموزشگاه موسیقی فورته را به عنوان یک آموزشگاه موسیقی معتبر در کرج برای یادگیری ساز مورد علاقه خود انتخاب نمایید.

گیتار آکوستیک: برخلاف گیتار الکتریک، برای اجرا نیاز به تقویت‌کننده الکترونیکی ندارد. جهت اجرای سبک هایی مانند فولک و کانتری گزینه مناسبی است.

گیتار کلاسیک: یکی از پرکاربردترین مدلها و نوعی گیتار آکوستیک با سیم‌های فنری و نایلونی است و برای اجرای موسیقی کلاسیک و فلامنکو مناسب است. آموزش گیتار کلاسیک در کرج به صورت حضوری و آنلاین در این آموزشگاه در تمام روزهای هفته برقرار است و میتوانید از تدریس بهترین اساتید گیتار در کرج بهره مند شوید.
گیتار اسپانیش (فلامنکو): این گیتار از انواع گیتار کلاسیک است و بیشتر برای اجرای موسیقی فلامنکو مورد استفاده قرار می‌گیرد.
گیتار بیس: از انواع دیگر گیتار، می توان به گیتار بیس برای تولید صداهای پایین‌تر و اجرای سبک های راک و جاز را نام برد.
گیتار همبرگ: این گیتار ترکیبی از گیتار الکتریک و آکوستیک است و دارای تنوع بیشتری در امکانات الکترونیکی و پیکاپ‌ها است. معمولاً برای اجرای سبک‌های مختلف موسیقی الکتریکی مورد استفاده قرار می‌گیرد.
هر نوع گیتار ویژگی‌ها و کاربردهای خاص خود را دارد و بسته به سبک موسیقی مورد نظر و تجربه نوازنده، انتخاب گیتار مناسب، حائز اهمیت است. برای دریافت مشاوره رایگان جهت آموزش گیتار در کرج و آموزش انواع سبکهای گیتار در کرج با آموزشگاه موسیقی فورته در ارتباط باشید. همچنین می توانید با انواع مختلف گیتار در گالری فورته آشنا شوید.

فرت (Fret) گیتار چیست؟
فرت در گیتار به مکان قرار گیری انگشتها بر روی سیم ها اشاره دارد. وقتی یک انگشت خود را بر روی یک فرت (Fret) خاص قرار می دهید، آن انگشت میتواند سیم های گیتار را در آن نقطه فشار دهد و نتهای مختلفی را تولید کند. به طور کلی، هر فرت بر روی گیتار یک فضای کوچک است که توسط رشته های عمودی فلزی جدا می شود. انگشت گذاری در فرتهای مختلف گیتار به شما امکان می دهد تا نتها و آکوردهای مختلف را بنوازید. یک گیتار الکتریک معمولاً 21 تا 24 فرت دارد، در حالی که گیتار آکوستیک و کلاسیک معمولاً 18 تا 20 فرت دارند.

آموزشگاه موسیقی فورته به عنوان یک آموزشگاه گیتار در کرج در خدمت شماست. برای اطلاع از نحوه ارتباط با آموزشگاه به صفحه تماس با ما مراجعه فرمایید.

برای اطلاعات از آموزش پیانو در کرج می‌توانید به لینک زیر مراجعه فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.