آموزشگاه موسیقی فورته

we make your beats forte

آموزش سنتور در کرج

آموزش سنتور در کرج

آموزش سنتور در کرج در آموزشگاه موسیقی فورته ارائه می‌گردد. سنتور از زیباترین و شناخته‌شده‌ترین سازهای ایرانی است و به عنوان یکی از نمادهای فرهنگ و هنر ایران شناخته می‌شود. این ساز با ظاهری خاص و نوایی دلنشین، امکان خلق آثاری متنوع را فراهم می‌کند و همواره مورد توجه علاقه‌مندان به موسیقی قرار گرفته است.
سنتور از جمله قدیمی ترین و اساسی ترین سازهای موسیقی ایران است که ریشه شرقی و ایرانی آن بر موسیقی دانان و سازشناسان پوشیده نیست. برخی منابع، ساخت آن را به ابونصر فارابی نسبت داده اند اما تاریخچه سنتور را در سده های دور پیش از آن و دوران باستان و سنگ نگاره های تمدن های آشور و بابل می توان جستجو کرد. البته با گذشت قرن ها، تغییرات بسیاری در ساختار آن پدید آمده است. با آموزش سنتور در کرج در مدرسه فورته این ساز را کاملا اصولی آموزش ببینید.

تدریس سنتور در کرج

تدریس سنتور در کرج در آموزشگاه موسیقی فورته توسط بهترین اساتید کرج ارائه می‌شود.

سنتور از یک جعبه رزونانس ذوزنقه ای شکل چوبی و 72 سیم تشکیل شده است که در گروه های چهارتایی قرار داده شده و از روی 9 خرک عبور کرده اند. روی نمای چوبی سنتور دو گل تراشیده شده است که در کنار زیبایی بصری به دلنشینی و شفافیت صدای سنتور کمک می کند. گستره صوتی سنتور بیشتر از چهار اکتاو است. سنتور سازی زهی ضربه ای است که توسط دو مضراب نواخته می شود. مضرابها چکش های بسیار ظریفی هستند که با ضربه زدن به تارهای سنتور، صدایی روشن و دلنشین را تولید می‌کنند. روی مضرابها در محلی که مضراب با سیم های سنتور برخورد می کند لایه باریکی از نمد را می گذارند تا صوتی لطیف تر شنیده شود و زنگ صدای سنتور کمرنگ تر شود. تدریس سنتور در کرج در آموزشگاه موسیقی فورته در محیطی کاملا حرفه ای صورت می‌پذیرد.

آموزش سنتور در کرج

کلاس سنتور در کرج

سنتور سل کوک و لاکوک رایج ترین سنتور در ایران محسوب می شود و مدرسین سنتور استفاده از آن را به هنرجویان خود توصیه می کنند. این اساتید مجرب کلاس سنتور در کرج را برای شما دلپذیر می‌کنند. آموزش های متنوع سنتور از سطوح مبتدی تا پیشرفته در آموزشگاه موسیقی فورته در کرج توسط بهترین استادهای سنتور کرج و تهران برای تمام علاقمندان یادگیری سنتور ارائه می شود. در کنار کلاس سنتور در کرج به بزرگسالان آموزش سنتور به کودکان نیز با متد بازی محور و جذاب برای کودکان عزیز برگزار می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دیگر سازهای موسیقی به صفحه خدمات ما مراجعه فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.