آموزشگاه موسیقی فورته

we make your beats forte

آموزش دف در کرج

آموزش دف

آموزش دف در کرج در آکادمی فورته تحت نظر بهترین اساتید این ساز گوش نواز صورت می‌پذیرد. دف از جمله سازهای موسیقی سنتی ایرانی است که جایگاه ویژه ای را در تاریخ و فرهنگ غنی ایران یافته است و در اجراهای مختلف سنتی و محلی کاربرد دارد. صدای منحصر به فرد و الگوهای ریتمیک آن، فضایی عرفانی را برای جان های عاشق خلق می کند تا سیر و سلوکی وصف ناپذیر را در این معنویت عارفانه تجربه نمایند. نوای سحرانگیز دف، آرامش و تکاپو را توامان می آفریند. از این روست که مراسم معنوی رقص سوفی و کشف و شهود طریقت، با پس زمینه نوای دف همراه است تا روح را به رقص درآورد و از کالبد به درآرد. آموزشگاه موسیقی فورته با آموزش دف در کرج در خدمت شما دوستداران این ساز اصیل ایرانی می‌باشد. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با خدمات مجموعه ما به صفحه خدمات ما مراجعه نمایید.

تدریس دف در کرج

آموزشگاه موسیقی فورته با تدریس دف در کرج در خدمت شما هنردوستان می‌باشد.

این ساز کوبه ای دایره ای شکل، کمانه ای از جنس چوب دارد که با پوست پوشیده شده است و با ضربه زدن به آن، صدایی قدرتمند و بازتابنده شنیده می شود. قاب دف معمولا با طرحها و الگوهای زیبا تزیین می شود که نشان دهنده هنرمندی سازندگان آن است. از جمله ویژگی های دف، وصل حقله های فلزی به کمان آن است که به هنگام برخورد به پوست، صدایی درخشان و انرژی بخش تولید می کنند و سنبل پویایی و تحرک به شمار می آیند.

سالیان قدیم، از پوست طبیعی برای ساخت دف استفاده می کردند اما امروزه کاربرد پوست های مصنوعی نیز رواج یافته است چراکه پوست طبیعی خاصیت شل شوندگی دارد. تدریس دف در کرج محیطی کاملا حرفه‌ای در آموزشگاه موسیقی فورته واقع در جهانشهر کرج توسط اساتید خبره در این حوزه انجام می‌پذیرد.

آموزش دف در کرج

کلاس دف در کرج

آکادمی فورته با برگزاری کلاس دف در کرج به صورت گروهی و یا خصوصی این امکان را برای تمامی علاقمندان به موسیقی ایرانی اصیل فراهم آورده تا طبق شرایط خود از خدمات این مجوعه در خصوص آموزش ساز دف برخوردار شوند.

دف در گذشته، سازی محلی به شمار می آمد و در گروههای موسیقی چندان کاربردی نداشت، اما به کوشش بیژن کامکار که لقب پدر دف ایران، برازنده اوست، دف از مقبولیت بالایی برخوردار شده و در گروه های موسیقی جایگاه ویژه ای یافته است. علاوه بر آن، اضافه شدن تکنیک های متنوع اجرایی به آن، موجب شده است که امروزه تکنوازی ها و گروه نوازی های بیشماری از این ساز خوش صدا را شاهد باشیم. قابلیت دف برای همراهی و تطبیق با دیگر سازها و سبک های موسیقی باعث جذب هنرمندان در سراسر جهان به صدای منحصر به فرد و پتانسیل های چالش برانگیز آن شده است.
نوازندگان دف، ریتم پیوسته ای را می نوازند که موسیقی را به جلو حرکت می دهد.

کلاس دف در کرج در آکادمی فورته به صورت حضوری و آنلاین انجام می‌پذیرد. 

آموزشگاه دف در کرج

نواختن دف به مهارت و دقت بالایی نیاز دارد. نوازندگان با بکارگیری هنرمندانه انگشتان، و استفاده از تکنیک های مختلف اجرا، ریتم های متنوعی را خلق می کنند. اگر رویای یادگیری دف را دارید جهت شرکت در کلاس‌های ما با آموزشگاه موسیقی فورته در جهانشهر کرج تماس بگیرید و با حضور در آموزشگاه دف در کرج آموزش این ساز را آغاز کنید. اساتید ما می توانند جدیدترین نکات تکنیکی و اجرایی نواختن دف به همراه نحوه نت خوانی و گروه نوازی دف را به شما آموزش دهند. در آموزشگاه موسیقی فورته به عنوان آموزشگاه دف در کرج در جهانشهر بهترین اساتید دف با تخصص دانشگاهی در نواختن سازهای کوبه ای، آموزش های به روز و کاربردی را به علاقه مندان به یادگیری دف ارائه می دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.