آموزشگاه موسیقی فورته

we make your beats forte

آموزش موسیقی کودک در کرج

آموزش موسیقی کودک در کرج

آموزش موسیقی کودک در کرج نقش بسیار مهمی در ارتقاء هوش، خلاقیت و توسعه مهارت های فردی و اجتماعی آنان دارد. درک مفاهیم موسیقی و توانایی اجرای موسیقی، به کودکان کمک می کند در سایر زمینه های زندگی خود نیز موفق تر عمل کنند. در ادامه اشاره ای به تاثیرات شگفت انگیز یادگیری موسیقی بر کودکان خواهیم داشت:
آموزش موسیقی به کودک در افزایش تمرکز و توجه کودکان موثر است. استمرار در انجام بازی های موسیقایی مانند گوش دادن به ملودی ها، تقسیم بندی درست زمان برای اجرای قطعات موسیقی و تلاش برای هماهنگی با سایر اعضای گروه موسیقی، توانایی تمرکز و توجه کودکان را افزایش می دهد تا جایی که روانشناسان کودک، یادگیری موسیقی را از جمله مهمترین مهارتهای آموزشی برای افزایش تمرکز و توجه به کودکان بیش فعال (ADHD) توصیه می کنند. آموزش موسیقی کودک در کرج در آموزشگاه موسیقی فورته توسط اساتید برجسته در این حوزه صورت می‌پذیرد.

تدریس موسیقی کودک در کرج

تدریس موسیقی کودک در کرج و افزایش مهارت های ارتباط اجتماعی باهم ارتباط مستقیم دارند.
فعالیت در گروههای موسیقی و شرکت در کلاسهای موسیقی، کودکان را به ارتباط با دیگران و همکاری با افراد دیگر تشویق میکند. این تجربه ها باعث به وجود آمدن احساس تعلق به گروه و جامعه در کودک می شود و به او کمک می کند تا مهارتهای اجتماعی خود را بهبود بخشد.
یادگیری موسیقی و افزایش اعتماد به نفس
تلاش برای یادگیری ساز، اجرای قطعات موسیقی و حضور در اجراهای عمومی، باعث افزایش اعتماد به نفس و خودباوری در کودکان می شود. کودکی که می تواند ملودی های کودکانه را بنوازد، شعر بخواند و با گروه دوستان با ریتم های مختلف برقصد و آواز بخواند، به توانمندی هایش اعتماد بیشتری خواهد کرد و تصور بسیار بهتری از خود خواهد داشت.
از این روی، تدریس موسیقی کودک در کرج نه تنها به بالابردن ضریب هوشی و توسعه تواناییها و استعدادهای هنری کودکان کمک میکند بلکه تاثیر وافری در رشد شخصیت فردی و افزایش تعلق اجتماعی کودک دارد و میتواند اعتماد به نفس و احساس خودباوری را در کودکان تقویت کند.

اموزش موسیقی کودک در کرج

کلاس موسیقی کودک در کرج

کلاس موسیقی کودک در کرج و پرورش علاقه کودکان به موسیقی اولین گام برای آموزش موسیقی به کودکان است. کودکان از طریق گوش دادن به موسیقی، آوازخواندن. و نواختن سازها و شرکت در فعالیت های موسیقی، با هنر والای موسیقی، آشنا و به آن علاقه مند می شوند. شرکت در کلاسهای موسیقی زیر نظر استاد باتجربه موسیقی کودک که دوره های آموزشی لازم را در زمینه آموزش موسیقی به کودکان گذرانده باشد، تاثیر بسزایی را در تقویت علاقه کودکان به موسیقی برجای می گذارد.
کلاس موسیقی کودک در کرج باید منطبق و هماهنگ با سن کودک و تواناییهای او باشد. این روشها از بازیهای موسیقی ساده و جذاب، خواندن قصه های موسیقی و نواختن سازهای ساده مثل طبلک و زنگوله تا آموزش نت خوانی، نواختن سازهای پیچیده تر و شرکت در گروه های موسیقی، متغییر است. با اجرای روشهای صحیح و مناسب آموزش موسیقی به کودکان، میتوان اثرات بزرگ و قابل توجهی را در زندگی آینده آنها رقم زد. با این تلاشها، شاهد رشد هنرمندان جوان و پر استعداد در عرصۀ موسيقي و پیشرفت هرچه بیشتر جامعه خواهيم بود.

آموزشگاه موسیقی کودک در کرج

آموزشگاه موسیقی فورته به عنوان یک آموزشگاه موسیقی کودک در کرج در تمامی ایام سال فعال می‌باشد.
آکادمی فورته اهمیت بالایی برای توسعه هوش موسیقایی، ارتقاء استعداد هنری و رشد شخصیت کودکان قائل است. کودکان می توانند از سن دو سالگی در کلاسهای مادر کودک آموزشگاه فورته در کرج شرکت نمایند و سفر رویایی خود را در سرزمین موسیقی آغاز کنند. این آموزشگاه با گردآوری اساتید باتجربه کودک، برخورداری از امکانات ویژه و منحصر به فرد آموزش موسیقی به نونهالان و آموزش های بازی محور با رعایت اصول روانشناسی و ویژگی های منحصر به فرد شخصی، برگزاری کلاسهای خصوصی و کلاسهای گروهی طبقه بندی شده، برگزاری کلاس های ارف کودک، برگزاری کنسرتهای کودکانه و نمایشهای عمومی، به کودکان این امکان را میدهد تا با لذت و شور به یادگیری موسیقی بپردازند و استعدادهای نهفته آنان در این حوزه کشف و تقویت گردد. ما در آموزشگاه موسیقی فورته، از سایر فعالیتهای هنری مثل نقاشی، نمایشنامه خوانی و رقص در آموزش موسیقی به کودکان بهره می گیریم تا کودکان با تجربه های گوناگون هنری آشنا شوند و چشم انداز هنری زندگی خود را گسترش دهند. آموزشگاه موسیقی کودک در کرج با جدیدترین متد روز کودکان شما را در مسیر هنر و موسیقی یاری می‌نماید.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دیگر خدمات این آموزشگاه به صفحه خدمات ما مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.