آموزشگاه موسیقی فورته

we make your beats forte

آموزش کمانچه در کرج

آموزش کمانچه در کرج

برای اطلاع از نحوه آموزش کمانچه در کرج با آموزشگاه موسیقی فورته در ارتباط باشید. تا در یک فضای آموزشی حمایتگر و دلنشین، از مشاوره رایگان بهترین استاد آموزش کمانچه در کرج بهره مند شوید.
کمانچه سازی زهی آرشه ای و از جمله سازهای سنتی و محبوب موسیقی ایران است. که قدمتی طولانی دارد. کمانچه دارای دسته و کاسه ای چوبی است.

روی صفحه کاسه، پوست کشیده می شود. و روی پوست خرک قرار می گیرد. که وظیفه نگهداری چهار سیم کمانچه را برعهده دارد. برای موی آرشه نیز از موی اسب استفاده می شود. کمانچه در ابتدا سه سیم از جنس ابریشم داشته است. بعدها به تقلید از ویولن سیم چهارم نیز به آن اضافه می شود. و جنس ابریشمی آن هم به فلز تغییر می کند. چهار عدد گوشی در بالای دسته قرار دارد که برای کوک کردن سیم ها بکار می روند. هر بخش از کمانچه نقش مهمی در تولید صدا و تنظیم آن دارد.

زیر کاسه کمانچه میله ای قرار می گیرد. که امکان چرخش ساز را ایجاد می نماید. از قابلیت های جالب و منحصربه فرد کمانچه همین چرخش خود ساز است، در سازهای دیگر آرشه ای، آرشه حرکت دارد. و ساز ثابت است. اما در کمانچه هم آرشه و هم ساز امکان حرکت دارند. کمانچه در موسیقی دستگاهی و علاوه بر آن در موسیقی مقامی ایران بکارگرفته می شود. کمانچه در فهرست میراث ایران در یونسکو ثبت شده است. آموزشگاه فورته برگزارکننده کلاس‌های آموزش کمانچه در کرج می‌باشد.

تدریس کمانچه در کرج

تدریس کمانچه در کرج در آکادمی فورته توسط مدرسین مجرب صورت می‌پذیرد. این ساز کهن در موسیقی قومی اقوام مختلف ایرانی دارای محبوبیت و ویژگی های مختص خود است. و دارای اندک تفاوتی در شکل و ساختار کاسه (پشت باز و پشت بسته) می باشد. از آن جمله می توان به کمانچه لری، کمانچه آذربایجانی، کمانچه ترکمنی، کمانچه بختیاری و … اشاره کرد.
مدرس باتجربه کمانچه از منابع آموزشی متنوع و معتبر برای پیشرفت هنرجویان کمانچه برحسب سن و سطح آموزشی آنان بهره می برد. و آموزشی اصولی و سیستماتیک را از مبتدی تا پیشرفته برای هنرجویان ارائه می دهد.

آموزش تکنیک های صحیح نواختن کمانچه، آموزش اصول و قواعد موسیقی ایرانی، آموزش چگونگی اجرای با احساس و پرانرژی، تشویق و ایجاد انگیزه در هنرجویان برای پیشرفت مستمر، استفاده از روش های جذاب و خلاقانه برای آموزش کمانچه به کودکان و توانایی ارزیابی و پیشنهاد راهکارهای بهبود به هنرجویان، از جمله ویژگی های تدریس کمانچه در کرج است.

آموزش کمانچه در کرج

کلاس کمانچه در کرج

کلاس کمانچه در کرج شامل یادگیری نحوه نگهداری، نحوه نواختن، آشنایی با نت ها و ریتم ها، تکنیک های مختلف اجرا، و تمرینات پیوسته برای بهبود مهارت های نوازنده است.
ساز کمانچه هم به صورت تکنوازی حائز اهمیت است و هم در گروه نوازی ها جایگاه ویژه ای دارد. در کلاس های گروهی کمانچه می توانید تجربه دلپذیر هم نوازی با دیگر نوازندگان را تجربه کنید. تجربه ای منحصر به فرد که بعد دیگری از زندگی را به روی شما می گشاید. و در شلوغی زندگی روزمره، مجالی برای ظهور اندیشه های نو را فراهم
می آورد. مدرسه موسیقی فورته با برگزاری کلاس کمانچه در کرج توسط بهترین اساتید در خدمت شماست.

IMG_4949

آموزشگاه کمانچه در کرج

آموزشگاه موسیقی فورته به عنوان آموزشگاه کمانچه در کرج با رویکردی جامع و تخصصی ارائه دهنده خدماتی همچون برگزاری کلاسهای موسیقی برای تمامی سازها من جمله کمانچه می‌باشد. در آموزشگاه کمانچه در کرج از مقدماتی تا پیشرفته، در هر سطحی که باشید، در این دوره‌ها آموزشی متفاوت را تجربه خواهید کرد. همچنین می توانید در مسترکلاس کمانچه با اساتید مطرح شرکت نمایید و از کارگاه های گروهی آموزش کمانچه بهره مند شوید. 

آکادمی فورته با محیطی کاملا دلنشین این امکان را برای شما دوستداران موسیقی فراهم آورده تا با شرکت در دوره‌های آموزشی انواع سازهای کلاسیک و سنتی اصیل ایرانی به یادگیری موسیقی بپردازید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.