آموزشگاه موسیقی فورته

we make your beats forte

آموزش تار در کرج

آموزش تار در کرج

آموزش تار در کرج در آموزشگاه موسیقی فورته زیر نظر اساتید ماهر و متخصص صورت می‌پذیرد. تار از قدیمی ترین و محبوب ترین سازهای ایرانی است. و به عنوان کامل ترین ساز ایرانی به شمار می رود. از آنجایی که نوازنده باید این ساز را چون کودکی در آغوش خود بگیرد. و نغمه هایی عاشقانه و دلنشین بیافریند، حسی عمیق و انسی عاطفی با آن پیدا می کند. کاسه چوبی تار شکلی چون قلب دارد، گویی تمثیلی از عشق بین نوازنده و سازش است.

این کاسه چوبی یک تکه، شکلی دوبخشی دارد، بخش بزرگتر را شکم و بخش کوچکتر را نقاره می نامند. دهانه های باز کاسه با پوست پوشانده شده است. دسته تار معمولا چهل و پنج تا پنجاه سانتی متر است. و در انتهای آن جعبه ای قرار دارد. که روی هر سمت آن سه گوشی جای داده شده است. سیم های تار دور این گوشی ها پیچیده می شود.

تار دارای شش عدد سیم است. هر سیم تار نقش خاص خود را در تولید نغمات برعهده دارد. نوازنده تار بر روی سیم ها ضربه میزند. و صوتی زیبا و دلنشین می آفریند. نوازنده تار باید دقت و حساسیت زیادی داشته باشد. تا بتواند احساسات خود را از طریق صدای ساز به مخاطب انتقال دهد. تار از جمله سازهای زهی مضرابی است. و با مضرابی کوچک از جنس برنج به طول حدود سه سانتی متر، نواخته می شود. نیمی از طول مضراب با موم پوشانده شده است. تا خوش دست و راحت گیر باشد. تار دارای ۲۸ پرده است، به عبارتی کمتر از سه اکتاو دارد. اگر به دنبال آموزش تار در کرج هستید فورته در خدمت شماست.

برای اطلاع از آموزش سه تار در کرج روی لینک روبه رو کیلیک نمایید

آموزش تار در کرج

تدریس تار در کرج

استاد خوب تار برای تدریس تار در کرج با تسلط کامل بر تکنیک های نوازندگی تار و آگاهی کامل از تاریخچه و اصول موسیقی ایرانی، باید قادر باشد مفاهیم پیچیده را با استفاده از روش‌های مختلف آموزشی به علاقه مندان به یادگیری تار انتقال دهد و با برقراری ارتباط موثر و تعامل با هنرجویان با سنین و علاقه مندی های مختلف، نیازهای تئوریک یا تکنیکی آنها را درک کرده و منبع الهام و انگیزه برای آنان در جهت بهبود مهارت هایشان باشد. اساتید آموزشگاه موسیقی فورته با تدریس تار در کرج، صبورانه برنامه آموزشی متنوع خود را با توجه به روحیات منحصر به فرد هریک از هنرجویان کودک و بزرگسال، ارائه می دهند.

کلاس تار در کرج

ساز تار به عنوان یکی از نمادهای فرهنگ و هنر ایران، از دیرباز تاکنون جایگاه ویژه ای در موسیقی ایران دارد. صدای آرامش بخش و زیبای تار، هر مستمعی را شیدا و مشتاق شنیدن می کند. در آموزشگاه موسیقی فورته واقع در جهانشهر کرج می توانید در کلاسهای خصوصی و گروهی تار از سطوح مقدماتی تا پیشرفته شرکت نمایید و تکنیک های صحیح نواختن تار را فرابگیرید. در کارگاه ها و سمینارهای آموزشی تار با اساتید مطرح حضور پیدا کنید و در گروه نوازی ها و اجراهای زنده که به صورت ماهیانه و فصلی برگزار می گردد، عضو شوید و حس مسرت بخش هم نوازی با دیگر هنرمندان را تجربه نمایید. کلاس تار در کرج در این آموزشگاه به صورت حضوری و آنلاین با مدرسین متخصص برگزار می‌گردد. شما با شرکت در کلاس تار در کرج می‌توانید به فراگیری این ساز اصیل ایرانی بپردازید.

برای اطلاع از دیگر خدمات فورته به صفحه خدمات ما مراجعه فرمایید.

تدریس تار در کرج

اطلاعات تماس آموزشگاه موسیقی فورته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟