آموزشگاه موسیقی فورته

we make your beats forte

آموزش کیبورد در کرج

آموزش کیبورد در کرج

آموزش کیبورد در کرج را در آموزشگاه موسیقی فورته تجربه نمایید. کیبوردهای الکترونیکی مجموعه متنوعی از صداهای انواع سازها (پیانو، ارگ، ویولن، گیتار و غیره) را همراه با آهنگ های سینتی سایزر ارائه می دهند. و عموما دارای کلیدهای وزن دار نیستند. در برخی کشورهای آسیایی همچون ایران برای اشاره به صفحه کلیدهای الکترونیکی از اصطلاح ارگ هم استفاده می شود. که جایگزین مناسبی نیست. زیرا ساز ارگ ساختاری متفاوت از کیبورد الکتریکی دارد.

برندهایی همچون کاسیو و یاماها تولیدکنندگان بزرگی در این بازار هستند. که از دهه ۱۹۸۰ میلادی شناخته شده اند. کیبورد در اصطلاح فنی، یک صفحه کلید الکترونیکی، یک سینتی سایزر مبتنی بر رومپلر با تقویت کننده توان کم وات و بلندگوهای کوچک است. مدل های پیشرفته ارگ یا کیبورد قابلیت برنامه ریزی انواع ریتم ها و طیف وسیعی از صدای سازهای گوناگون را دارند.

شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با آموزش کیبورد در کرج و همچنین دیگر ساز های موسیقی به صفحه خدمات ما مراجعه نمایید. آموزشگاه موسیقی فورته با داشتن اساتید برجسته و ماهر و فراهم کردن محیطی تخصصی برای آموزش موسیقی از تمامی اشخاص علاقمند به موسیقی و ساز کیبورد دعوت می‌کند تا با ثبت نام در این آموزشگاه به جمع فورته بپیوندید.

آموزش کیبورد در کرج

برای اطلاع از آموزش هنگ درام در کرج روی لینک روبه رو کیلیک نمایید

تدریس کیبورد در کرج

تدریس کیبورد در کرج توسط مجرب ترین اساتید حال حاضر کرج به شما هنرجویان عزیز و علاقمندان به موسیقی در محیطی کاملا حرفه‌ای صورت می‌پذیرد.

اجزای اصلی یک کیبورد معمولی عبارتند از:
مجموعه کلیدهای الکترونیکی: معمولاً از کلیدهای بدون وزن برای راحتی در حمل و نقل و مقرون به صرفه بودن استفاده می کنند. در نتیجه میزان شدت فشردن کلاویه ها، تاثیری در شدت صدای ایجاد شده نخواهد داشت. در مقابل، پیانوهای دیجیتال دارای کلیدهای سنگین تری هستند. تا حس پیانوهای آکوستیک را القا کنند.
نمایشگر: برخی از کیبوردها دارای نمایشگر LCD هستند که اطلاعات مربوط به صدا، ضبط و تنظیمات رانمایش میدهد.
پورت ها: کیبوردهای الکترونیکی دارای پورتهای MIDI، USB و خروجی صدا هستند که امکان ارتباط با سایر دستگاه های موسیقی و رایانه ها را فراهم می آورد.
کنترلرها: این دستگاه ها دارای کنترلرهای مختلفی برای تغییرات صدا، تنظیمات و افکت های صوتی هستند.
پایه موسیقی: یک قفسه فلزی یا پلاستیکی برای نگه داشتن عمودی نت یا کتاب های موسیقی است. پایه موسیقی معمولاً برای سهولت در نگهداری و حمل و نقل، قابلیت جابجایی دارد.
منبع تغذیه: کیبوردها ممکن است. دارای یک سیستم منبع تغذیه داخلی باشند که روی برد مدار اصلی تعبیه شده باشد، اما اکثر صفحه کلیدهای مدرن اغلب به یک آداپتور AC مجهز هستند.
حافظه فلش: برخی از کیبوردها، حافظه داخلی برای ذخیره داده های MIDI و یا آهنگ های ضبط شده دارند.

آموزشگاه موسیقی فورته با مدرسین زبده و به روزترین نحوه آموزش به تدریس کیبورد در کرج و سایر سازها می‌پردازد.

آموزش کیبورد در کرج

کلاس کیبورد در کرج

استاد خوب کیبورد در کلاس کیبورد در کرج علاوه بر آموزش اصول تئوری موسیقی از جمله نت خوانی، آکوردشناسی، ریتم خوانی و انواع تکنیک های صحیح نوازندگی، اجزای متفاوت کیبورد، تنظیمات متنوع کیبورد و نحوه استفاده از تجهیزات الکترونیکی مانند سینتها و میدی کنترلرها را نیز به هنرجویان آموزش می دهد. تا اشراف کاملی از ساز کیبورد بدست آورند. و توانایی استفاده از امکانات الکتریکی این ساز را داشته باشند.

کیبورد سازی چندمنظوره است. که نه تنها به نوازندگان و اجراکنندگان موسیقی کمک میکند. بلکه برای تولیدکنندگان موسیقی الکترونیک نیز امکانات بیشتری را فراهم می آورد. در کنسرت ها و اجراهای زنده، کاربرد کیبورد می تواند بسیار گسترده باشد. کلاس کیبورد در کرج در مدرسه موسیقی فورته همچون دیگر کلاس‌ها با به روزترین و مدرن ترین متد روز برگزار می‌گردد.

آموزش کیبورد در کرج

اطلاعات تماس آموزشگاه موسیقی در کرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟