آموزشگاه موسیقی فورته

we make your beats forte

آموزش سه‌ تار در کرج

آموزش سه‌تار در کرج
سه تار، زیبایی و اصالت موسیقی ایرانی را هرچه تمامتر به رخ می کشد. و آموزش سه‌ تار در کرج میتواند. به حفظ و ارتقاء موسیقی سنتی ایران کمک شایانی کند. در آموزشگاه موسیقی فورته، دوره های آموزش ساز سه تار برای هنرجویان و علاقمندان موسیقی سنتی به عنوان گامی مهم در راستای حفظ و ارتقاء این هنر برگزار میشود.
ساز سه‌تار از جمله مهم‌ترین و محبوب‌ترین سازهای موسیقی ایرانی است. که قدمت آن به دوران ایران باستان و نقش نگاره های ساسانیان و حتی پیش تر از آن هم می رسد.
در طول این سالیان دراز، ساختار و شکل سه‌تار تغییراتی را به خود دیده، اما اصول اساسی آن همچنان حفظ شده است. این ساز زهی مضرابی، سازی شهری دانسته می شود. چرا که به هیچ قوم یا ناحیه ای خاص، نسبت داده نشده است. سه تار به عنوان یکی از نمادهای فرهنگی هنری ایران شناخته می شود. آموزش سه‌ تار در کرج را می‌توانید با اساتید مجرب در آموزشگاه موسیقی فورته تجربه نمایید.

تدریس سه‌تار در کرج

تدریس سه‌ تار در کرج در آموزشگاه موسیقی فورته صورت می‌گیرد. سه تار دارای یک کاسه و دسته چوبی است. که روی آن، چهار سیم قرار گرفته است.
سه تار در ابتدا داری سه سیم بوده است. اما درویشی به نام مشتاق علیشاه (وفات 1206 ه.ق) سیم دیگری از نوع سیم اول به سه تار اضافه کرد. و آن را در کنار سیم سوم که “بم” خوانده می شود، قرارداد. سیم چهارم سه تار، به نام وی، مشتاق نامیده شد. در طول دسته سه تار 25 پرده در فاصله های معینی قرار گرفته است و نوازنده امکان اجرای نت های مختلف را با تغییر انگشت گذاری روی پرده ها در طول سیم های سه تار بدست می آورد. چهار سیم سه تار به ترتیب، سیم اول، سیم دوم، مشتاق و بم نامیده می شوند.
مدرسه فورته با تدریس سه‌ تار در کرج توسط بهترین اساتید در محیطی کاملا حرفه‌ای در خدمت شما علاقمندان به ساز سه‌تار می‌باشد. شما می‌توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر به صفحه تماس با ما مراجعه کرده و با تماس حاصل فرمایید. همکاران ما در آموزشگاه آماده پاسخگویی به شما هنردوستان عزیز می‌باشند.
آموزش سه تار در کرج

کلاس سه‌تار در کرج

اجرای فردی و گروهی در کلاس سه‌ تار در کرج در آموزشگاه موسیقی فورته برگزار می‌گردد.
اندازه کوچک کاسه سه تار و حس وصف ناپذیری که نوازنده سه تار در هنگام در آغوش گرفتن و نواختن آن بدست می آورد، محبوبیت این ساز را دوچندان کرده است. چراکه حس لطیف همراهی و همدلی و پروراندن را به نوازنده القا می کند. سه تار دارای حجم صوتی بالایی نیست. و نجوای آسمانی آن، خلوت نوازنده را سرشار از معنویت و عرفان می سازد. در عین حال، همنوازی و گروه نوازی سه تار، اثری زیبا و به یاد ماندنی در ذهن برجای می گذارد. 
مدرسین ما در کلاس سه‌ تار در کرج با جدیدترین متد روز به آموزش این ساز به هنرجویان می‌پردازند.
 

آموزشگاه سه‌تار در کرج

اجرای قطعات موسیقی با ساز سه تار نیاز به تسلط بر تکنیکهای خاص دارد. که با تمرین و تلاش مداوم قابل یادگیری است. شما می‌توانید. به یادگیری سه‌تار در آکادمی فورته به عنوان بهترین آموزشگاه سه‌ تار در کرج بپردازید. 
بهترین مدرس سه تار می تواند. به پشتوانه تجربه و مهارت خود، از نکات اولیه همچون طریقه صحیح نشستن و در دست گرفتن سه تار تا اجرای درست و اصولی و تئوری موسیقی ایرانی را به هنرجویان آموزش دهد. پیروی از یک برنامه منظم تمرینی و وفاداری به آن، در پیشرفت هرچه بیشتر هنرجویان سه تار تاثیرگذار است. آموزشگاه سه‌ تار در کرج با برگزاری کلاس‌ها به صورت خصوصی و گروهی در خدمت شما هنرجویان می‌باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.